Obrazek 1

Obrazek 1

2017. aug. 3.

NYÁPLIC: Summer Days book tag

A Spoiler, spoiler hátán c blogról érkezett a kihívás, amit a leggyorsabb módon ki is töltöttem. Valóban gyors voltam, ezt az is mutatja, hogy megírtam az összes választ és a macsek csak akkor vette észre, hogy ülök, és foglalta el helyét az ölemben kitúrva a laptopot, mikor ehhez a bevezetőhöz értem.

1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?
Nos, a több szabadidő stimmel, de én speciel nyáron általában kevesebbet olvasok, mint év közben.
Ki érti ezt? Folyton utazok, mg ha nem is nyaralásokra, de a rokonok között őrlődve, itt-ott három-négy könyv is folyamatban van, aztán meg a felszabaduló egyéb rengeteg szabadidőmet olyan remek szórakozásokra is fordíthatom, mint pl KRESZ tanfolyamra járás. És az is stimmel, hogy nyáron sokkal több az újraolvasás részemről.
A legtöbbször a Rejtély a Fekete Ló Farmon-t olvastam, de szorosan mögötte ott van A vándorló palota és az Öt lány a sarkamban.

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába,akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!
Nálunk a magyartanár mindig leszögezte, hogy ne olvassunk kötelezőket nyáron, mert teljesen felesleges, hisz mire a tananyagban odaérünk, rég elfelejtjük, így sok társunkkal ellentétben  a mi sulinkban nem voltak kötelező nyári olvasmányok. Szóval a válaszom b, tipikus nyári olvasmányok. Már csak azt kell pontosítani, mi a tipikus. Ami nyáron játszódik és lehetőleg romantikus? Ez esetben a c, egyéb lesz a megoldás, hisz kapásból egy vámpíros könyvvel indítottam, amiben nem pont a romantika játszott főszerepet, ahogy az Isteni balhéban sem, de még a Mágia színében sem. Arról a gyilkolászósról már nem is ejtek szót (még moly.hu-n se jelöltem ^.^")

3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:
Oh, előbb végig kellett volna olvasnom a kérdéseket, mielőtt fentebb elkezdem ezt a témát feszegetni.
Tipikus nyári olvasmánynak szerintem egy könnyed fantasy vagy egy vérfagyasztó krimi is tökéletesen megteszi. Nyáron bulizó, ide-oda utazó tinikről viszont nem olvasnék. Még elfogna az irigység, ahogy lehangoló szappanoperákra sem vágyom.
Mégis nyár, forróság, legyen Rejtő Jenő (P Howard): Csontbrigádja. Hogy rájöjjünk, 39°C még nem a világ vége.

4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod? 
Sophie Hatter és Howel Jenkins - nah, ki tudja, hogy melyik könyvből? A helyes megfejtők között kisorsolok egy vendégszereplést a Kuckóban :3


5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
A Summer Book tagban Ingaryt jelöltem meg emlékeim szerint, akkor azt úgy veszem, már megvolt. Hova is? Hm... Japánba  youkaiokat nézegetni Natsume Takashi világába. (Azt hiszem még nem említettem, hogy a japán folklór a kedvencem, igaz?)

6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:
Agatha Christie: Macska a galambok közt


7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!
Eh... öhm... izé... forró? Meg érzelmek? Keresem... geh... nehogy már kifogjon rajtam... nem mégse jut eszembe semmi... reménytelen vagyok... de talán... Szelíd szépség Eloisa Jamestől.


8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?
Idén nyáron én Kevin Hearne Üldöztetve c könyvét vittem magammal a nyaralásra, hogy végre ki tudjam olvasni. Hazafele a három órás vonatúton sikerült is XD

Kihívottaim Tiszián, ha elvállalja és Szürke Brukú.

7 megjegyzés:

  1. Drága Zsazsim,

    Challenge accepted. :D
    Köszi szépen, hogy gondoltál rám!

    Shopie és Hoerl a Vándorló Palotából vannak?

    És hogytetszett az Üldöztetve című könyv? Több helyen olvastam ajánlást róla, ezért kíváncsi rá :)


    Puszi:
    Brukú


    VálaszTörlés
  2. Yes! A vándorló palotából. Gratula! =)

    Fent volt a várólistámon, aztán indult a kampány a megmentéséért molyon, én meg megvettem. Kicsit másra számítottam, meg annyian éltették, hogy nekem még vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. Izgalmas, összetett, sok benne az istennő (erős női karakterek), vérfarkas és mindenféle népek (amik elég távol álltak az én ismereteimtől), de nehezen haladtam vele. Szóval én olyan 4 pontot adnék rá az 5-ből és azt mondom, ha meg tudod szerezni, tégy vele egy próbát. :)

    VálaszTörlés
  3. A borítóképe alapján olyanra számítottam, mint mondjuk Spartakus, de az ilyen fantasy beütés sem gond. Meglátjuk majd :D




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hallottam, az író direkt kérése volt, hogy Atticus ne legyen félmeztelen a borítón és ne bambuljon "igézőn" maga elé XD

      Törlés
  4. Úgy tudtam, hogy lesz benne J. Goldenlane könyv! :'D
    Egyébként nem számítottam rá, hogy olvastad a Houndedot! Én molyon szúrtam ki, hogy a Könyvmolyképző reklámozza a kampány miatt, úgyhogy kicsit érdekel már:DD Majd egy gyors véleményt kérhetek, hogy milyen volt??:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *hehe* Én se hiszem, hogy nagy meglepetést okozott volna az említésük ^.^
      Én még a kampány előtt vettem meg (ill. mielőtt a Könyvmolyképző is ráállt volna).
      Értékelés? Igazán izgalmas. Nincs hiány meglepő - vagy legalábbis annak szánt - fordulatokban, érdekes varázslatokban, így ebből a szempontból ajánlanám, viszont a nagy rajongás rám nem ragadt (még) át, igaz, még hátra van 3 kötet, ami szintén a polcomon pihen. A főszereplő egy 2100 éves druida, aki egész eddig menekült egy isten elől, de ez valahogy nem jött át XD Viszont vannak benne még nagyon menő öreg hölgyek, elvarázsolt rendőrök, szóval egy próbát, ahogy Brukúnak is írtam, érdemes lehet tenni.

      Törlés
    2. Hmhmhm... Lehet, hogy akkor belevágok, bár még annyi könyvet terveztem elolvasni, plusz kaptam a nyárra egy francia mesét, annak is neki kéne állni :'D

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony